Tuesday, May 5, 2009

Chicks on speed!!

I figured since we have lady members on this club and Red Bull Rookie team is running a Honda DC2-R again this year, it should be an interesting read...

"Cantik, manja, lemah-lembut dan pandai bergaya. Itu yang boleh diperkatakan mengenai Puteri Ayu Jasmin Abdul Hamid, Leona Chin Lyweoi, Nur Hayati Omar dan Diana Chin tatkala pertama kali bertemu dengan mereka.

Pertemuan yang diatur di sebuah restoran di pusat beli-belah Sunway Pyramid baru-baru ini, memberikan pengertian yang amat berbeza mengenai keempat-empat gadis manis itu.

Dilihat daripada luaran, siapa yang akan menyangka bahawa mereka sebenarnya adalah pelumba kereta Red Bull Rookies. Malah mereka terpilih daripada seramai 2,500 orang pemohon yang ingin mencuba nasib.

Pencarian pemandu wanita Red Bull dimulakan atas inisiatif kerana kekurangan pemandu wanita yang mempunyai skil dan ingin menjadi pemandu kereta lumba.

Pemandu wanita yang berbakat diberikan latihan dan ditaja oleh Red Bull sehingga bersedia dan layak untuk berlumba di Litar Antarabangsa F1 Sepang dalam perlumbaan sejauh 1,000 kilometer....."

Read the full article here.

You can also follow their updates on the Red Bull Rookies Facebook page.

1 comment:

Anonymous said...

fuck Puteri Ayu Jasmin!!! Don fucking think about getting close to my husband...!!!! BITCH!!!